Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Serwer dedykowany - czy istnieje jakiś darmowy - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-10)
+--- Wątek: Serwer dedykowany - czy istnieje jakiś darmowy (/Temat-Serwer-dedykowany-czy-istnieje-jakis-darmowy-118170)



Serwer dedykowany - czy istnieje jakiś darmowy - mikolaj90 - 21-07-2015 20:52

Siemanko, czy istnieje jakiś darmowy serwer dedykowany ? Nie znam się na tych rzeczach stąd pytanie Smile Jeśli nie ma darmowych to prosiłbym o podanie jakiegoś najtańszego, powtarzam najtańszego serwera dedykowanego, z góry dzięki, pozdro!


RE: Serwer dedykowany - czy istnieje jakiś darmowy - luksza95 - 21-07-2015 20:54

serio?
myślałeś, że ktoś złoży ze swoich części serwer, postawi go w swojej serwerowni i będzie ci jeszcze sponsorował dobre łącze i prąd?


RE: Serwer dedykowany - czy istnieje jakiś darmowy - DzejkobPL - 21-07-2015 21:01

Za darmo nie ma. Undecided

Najtaniej - Mintshost (WPLN + kod rabatowy) lub Kimsufi.


RE: Serwer dedykowany - czy istnieje jakiś darmowy - Oceniamy - 21-07-2015 21:03

(21-07-2015 20:52)mikolaj90 napisał(a):  Siemanko, czy istnieje jakiś darmowy serwer dedykowany ? Nie znam się na tych rzeczach stąd pytanie Smile Jeśli nie ma darmowych to prosiłbym o podanie jakiegoś najtańszego, powtarzam najtańszego serwera dedykowanego, z góry dzięki, pozdro!

Szukałem długo ale niestety zero . Kiedyś przewiną mi się jakiś z USA ale teraz nie mogę go odszukać ...


RE: Serwer dedykowany - czy istnieje jakiś darmowy - ClassAxion - 21-07-2015 21:03