Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Zarabianie na giełdzie - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabianie przez Internet (/Forum-Zarabianie-przez-Internet-33)
+--- Dział: Dyskusja o Zarabianiu (/Forum-Dyskusja-o-Zarabianiu-248)
+--- Wątek: Zarabianie na giełdzie (/Temat-Zarabianie-na-gieldzie-117318)



Zarabianie na giełdzie - Blashix - 08-07-2015 11:25

Witam chciałbym zarabiać na giełdzie(jestem zielony) jak zacząć?


RE: Zarabianie na giełdzie - Haxite - 08-07-2015 11:31

Skoro nie wiesz jak zacząć to sobie odpuść nim stracisz całe kieszonkowe.


RE: Zarabianie na giełdzie - Blashix - 08-07-2015 11:36

(08-07-2015 11:31)Haxite napisał(a):  Skoro nie wiesz jak zacząć to sobie odpuść nim stracisz całe kieszonkowe.

Bez inwestycji nie da się?


RE: Zarabianie na giełdzie - Resick - 08-07-2015 11:41

Da się bez inwestycji.Niektórzy brokerzy oferują darmową gotówkę dla nowych klientów np. XM albo easy-forex.
Zanim jednak zaczniesz cokolwiek grać to zapoznaj się z pojęciem price action i pooglądaj jakieś webinary dla początkujących.Być może będzie CI się do wydawało nudne bo wymaga trochę czasu,ale tak będzie korzystniej dla twojego portfela Big Grin

Acha i ja mówię o forexie-rynku walutowym,a nie o giełdzie.Na giełdzie możesz grać kontem demo,bo nie słyszałem żeby ktoś oferował bonusy dla nowych klientów.


RE: Zarabianie na giełdzie - Haxite - 08-07-2015 11:44

Czy ty w ogóle wiesz jak działa giełda?
By cos kupić musisz mieć pieniążki i to logiczne powinno być.