Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Promocja Fanpage - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: SocialMedia (/Forum-SocialMedia-451)
+--- Dział: Facebook (/Forum-Facebook-452)
+--- Wątek: Promocja Fanpage (/Temat-Promocja-Fanpage-116051)



Promocja Fanpage - N3way - 15-06-2015 22:45

Cześć!
Jestem początkującym w tworzeniu Fanpage, dlatego nie wiem co zrobić najpierw aby na Fanpage przybyło trochę osób szczególnie w początkowej fazie, nie zależy mi na fake lajkach, ponieważ mam zamiar do końca czerwca na każdym z moich Fanpage mieć po 1k lików co najmniej. - budowanie swojego zaplecza pod zarabianie.

Jeśli ktoś zna jakieś poradniki, nawet anglojęzyczne to bardzo bym prosił o podanie w komentarzu, ewentualnie podzielić się swoją wiedzą na ten temat - byłbym bardzo wdzięczny. Oczywiście proszę nie podawać coś typu S4S ponieważ to nawet nie jest ten etap, chodzi o te pierwsze, początkowe Like!

Osobiście zastanawiałem się nad dwoma opcjami z których zapewne skorzystam:
1) dołączenie do tematycznej grupy i zareklamowanie swojego FP (mogę tak tylko z 4/9 FP)
2) Dodawanie znajomych na fake koncie i wysyłanie zaproszeń do polubienia strony

Zapewne jest to za mało, dlatego proszę o parę porad.


RE: Promocja Fanpage - tyson999 - 16-06-2015 10:32

Jeżeli miałbym Ci coś podpowiedzieć to najpierw nabij sobie trochę like w serwisach typu addmefast czy coś podobnego. Później gdy będziesz miał te klika tysięcy like możesz udostępniać fanpage innych osób w zamian za udostępnienie Twojego. Smile


RE: Promocja Fanpage - N3way - 16-06-2015 13:31