Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
[Rozwiązane]Kupowanie Konta - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Oszustwa / Scam (/Forum-Oszustwa-Scam-140)
+---- Dział: Lockerz (/Forum-Lockerz-285)
+----- Dział: Pytania dotyczące Lockerz.com (/Forum-Pytania-dotyczace-Lockerz-com-4)
+----- Wątek: [Rozwiązane]Kupowanie Konta (/Temat-Rozwiazane-Kupowanie-Konta-1158)



[Rozwiązane]Kupowanie Konta - mariush666 - 26-01-2010 18:03

Witajcie!
Czy grozi ban za zakupienie czyjegoś konta na allegro ?
Nie znam się na tym, i proszę o wyrozumiałość.
Jeszcze jedno, o co chodzi z tym restockiem czy jakoś tak czy to można zamawiać nagrody kiedy się chce??


RE: Kupowanie Konta - Szymik - 26-01-2010 18:32

Nie , zmienisz wszystkie settings i cieszysz się nowym kontem Wink


RE: Kupowanie Konta - Marello - 26-01-2010 18:32

(26-01-2010 18:03)mariush666 napisał(a):  Witajcie!
Czy grozi ban za zakupienie czyjegoś konta na allegro ?
Nie znam się na tym, i proszę o wyrozumiałość.
Jeszcze jedno, o co chodzi z tym restockiem czy jakoś tak czy to można zamawiać nagrody kiedy się chce??

Nie bana nie dostaniesz możesz śmiało kupić konto na allegro, tylko pamiętaj konto z allegro może być tak zwane "FAKE" czyli zostanie zbanowane przy RESTOCK'u ponieważ posiadało fałszywe e-maila (nie musi tak być ale jest to możliwe Tongue)

Co to RESTOCKU poczytaj FAQ tam jest wszystko opisane Smile

http://www.zarabiam.com/showthread.php?tid=170 (jest jeszcze masa innych FAQ podaje Ci przykładowe Smile)


RE: Kupowanie Konta - mariush666 - 26-01-2010 19:31

Dzięki wam za info, tzn. jak ktoś ma np. 2 znajomych to mie ma raczej konta fake ??