Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Opcje binarne przegrana - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Inwestycje (/Forum-Inwestycje-324)
+--- Dział: Opcje Binarne (/Forum-Opcje-Binarne-339)
+--- Wątek: Opcje binarne przegrana (/Temat-Opcje-binarne-przegrana-113646)

Strony: 1 2


Opcje binarne przegrana - mateusz2045 - 07-05-2015 13:21

Jestem zielony w tym temacie i proszę tylko o wytłumaczenie jeżeli postawimy jakąś małą sumę typu 10$ i wygramy, wygrywamy wtedy więcej kasy a jeżeli przegramy to musimy zapłacić np 100$?


RE: Opcje binarne przegrana - patulsky1337 - 07-05-2015 13:22

Jeśli przegramy to tracimy część zainwestowanej, lub całość kwoty. Nie trzeba nic płacić dodatkowo Big Grin


RE: Opcje binarne przegrana - mamrocik - 07-05-2015 13:31

Brokerzy różnie interpretują przegraną, jedni mówią w prost stracisz tyle i tyle , a inn np. stracisz tyle ale zwrócimy Ci kilka dolców beka . Załóżmy wchodzisz w pozycje za 10$ , przegrywasz = tracisz 10$. Pograj na demo koncie i zobaczysz, nie ma nic skomplikowanego Smile


RE: Opcje binarne przegrana - MaLiN - 07-05-2015 15:15

Cytat:Opcje Binarne polegają na obstawieniu, czy cena wybranego przez nas aktywa/pary walutowej pójdzie w górę, bądź też w dół w danym przedziale czasowym (do wyboru mamy różne opcje czasowe, patrz: rodzaje opcji). Jeżeli opcja, którą postawiłeś, okaże się trafna - zyskujesz nawet do 300% postawionego kapitału. Niestety w przypadku porażki tracisz całą kwotę, jaką postawiłeś na opcje.

więcej znajdziesz tu: http://binary24.pl/pl/top/opcje-binarne-co-to-jest


RE: Opcje binarne przegrana - mateusz2045 - 07-05-2015 15:24