Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Besty,Kwejk itp - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabianie na blogach oraz własnych stronach internetowych (/Forum-Zarabianie-na-blogach-oraz-wlasnych-stronach-internetowych-281)
+--- Dział: Zarabianie na WWW - dyskusje, pytania i odpowiedzi (/Forum-Zarabianie-na-WWW-dyskusje-pytania-i-odpowiedzi-202)
+--- Wątek: Besty,Kwejk itp (/Temat-Besty-Kwejk-itp-113553)

Strony: 1 2 3

Besty,Kwejk itp - Wojtek574 - 05-05-2015 21:34

Witam.
Chciał bym wiedzieć jak zakłada sie strony typu Besty,kwejk itp... Czy bez znania Html'u da rady zrobić taką stronę ? Jeżeli tak to w jaki sposób ? (I tak jestem kompletnie zielony w tym temacie więc proszę nie pisać ze jak nic o tym nie wiem to zeby się za to nie zabierał )

RE: Besty,Kwejk itp - surfer0700 - 05-05-2015 21:36

Jest coś takiego jak skrypt TEN TEGO, jak zainstalujesz go na swoim serwerze i odpowiednio skonfigurujesz, to będziesz miał coś 'ala Kwejk i Besty.

RE: Besty,Kwejk itp - never1908 - 05-05-2015 21:43

Tak, oto kod na kwejka:
<html>
<body>
Kwejk.pl
</body>
</html>

Skad sie tacy ludzie biora? ;___;

RE: Besty,Kwejk itp - Pasza dla konia - 05-05-2015 21:47

(05-05-2015 21:43)never1908 napisał(a):  Tak, oto kod na kwejka:
<html>
<body>
Kwejk.pl
</body>
</html>

Skad sie tacy ludzie biora? ;___;

Dlaczego jesteś taki negatywny ? Nie każdy jest tak obeznany w każdej dziedzinie jak Ty Smile

RE: Besty,Kwejk itp - Wojtek574 - 05-05-2015 21:52