Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Nieaktualny dziennik - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabiam.com (/Forum-Zarabiam-com-166)
+--- Dział: Dziennik Pracy (/Forum-Dziennik-Pracy-352)
+--- Wątek: Nieaktualny dziennik (/Temat-Nieaktualny-dziennik-112068)

Strony: 1 2 3 4 5


Nieaktualny dziennik - piciaszek - 09-04-2015 19:04

Witam. Być może ktoś czytał moje krótkie dzienniki kilka miesięcy temu, więc nie muszę się im przedstawiać. Natomiast dla tych co tego nie robili, udostępnię o sobie kilka informacji. Smile

Jestem Piotrek, mam niespełna 16 lat. Jestem uczniem trzeciej klasy gimnazjum i wielkim marzycielem starającym obrać sobie cel i dążyć do niego konsekwentnie, ale czasami na drodze pojawia się lenistwo - dlatego ten dziennik ma być moją motywacją. Idea

Na jakich serwisach zarabiam? Moim głównym źródłem pieniędzy jest LeadMore. Ponadto zaraz po skończeniu egzaminów będę próbował przebić się w brańzy skracania. Czas pokaże czy warto Lol

Jaki jest mój cel?
Nie mam go sprecyzowanego, po prostu nie chcę odmawiać sobie przyjemności, na które dzięki zarabianiu w internecie mnie stać.
Myślałem natomiast, aby spokojnie zacząć zbierać pieniądze na rozpoczęcie studiów w innym mieście (niestety, w Kielcach farmacji nie oferują). smutny

Mam nadzieje, że dziennik Wam jak i mnie szybko się znudzi i że będziecie do niego zaglądać. Liczę również na rady dot. zarabiania.


RE: Czas wziąć się w garść! - selfie - 09-04-2015 19:17

Raczej nie znudzi Big Grin Farmacja ciekawy kierunek, oczywiście życzę dużych zarobków (Choć w skracaczach raczej za dużo się nie wyciągnie)


RE: Czas wziąć się w garść! - piciaszek - 09-04-2015 19:24