Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Profesionalna Dieta, Ćwiczenia oraz Suplementacja - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Sprzedam, Kupię, Zamienię (/Forum-Sprzedam-Kupie-Zamienie-24)
+---- Dział: Archiwum - Sprzedam, Kupię, Zamienię (/Forum-Archiwum-Sprzedam-Kupie-Zamienie-320)
+---- Wątek: Profesionalna Dieta, Ćwiczenia oraz Suplementacja (/Temat-Profesionalna-Dieta-Cwiczenia-oraz-Suplementacja-110078)

Profesionalna Dieta, Ćwiczenia oraz Suplementacja - sirgonzalo7 - 07-03-2015 15:47

Cześć wszystkim zapewne po tytule tematu wiecie czego to dotyczy. Otóż ćwiczę od około 5 lat na siłowni do tego dochodzą różne aktywności fizyczne sporadycznie a jednak są czyli. boks, Muay Thai, Trekking. Jedni mówią, że jestem sportowym świrem ale czy na pewno?

Trochę o sobie i dlaczego u mnie warto sięgnąć po porady.

- Ćwicze od 5 lat
- Pracuje w lokalnej siłowni
- Uwierzcie znam się na tym
- Dietę układałem sobie sam, sięgałem po wiedzę z internetu, potem ukończyłem kurs dietetyki

Moja oferta:
- Plan treningowy ćwiczenia 40zł
- Dieta ( odchudzanie, przybranie masy mięśniowej) 70zł
- Suplementacja 50zł
- Plan Treningowy, Dieta, Suplementacja 150 zł

Z czym do ludzi czyli co musi być zawarte w wiadomości:

- Cel ( masa mięśniowa/ odchudzanie)
- Kontuzje, choroby, przeciwwskazania
- Staż lub jaką aktywność fizyczną wykonujesz/ wykonywałeś
- Ilość czasu na ćwiczenia do tego dyspozycyjność sprzętu ( siłownia/ dom)
- Wiek, wzrost, waga