Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
PIT z WebstarMedia - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Prawo i Podatki (/Forum-Prawo-i-Podatki-195)
+--- Dział: Prawo i Podatki (/Forum-Prawo-i-Podatki-228)
+--- Wątek: PIT z WebstarMedia (/Temat-PIT-z-WebstarMedia-110021)

Strony: 1 2 3


PIT z WebstarMedia - badii - 06-03-2015 16:13

WebstarMedia - Intanter.pl - stary scam Wink
ponad 1k zarobione, dziś przyszedł list do mnie.
Może mi ktoś powiedzieć co, po kolei mam zrobić, aby się z tego rozliczyć? Smile Jestem niestety zielony w tych sprawach ^^


RE: PIT z WebstarMedia - gutek126p - 06-03-2015 16:44

Mi też przyszedł od nich list zarobiłem u nich ponad 1000 zł
I nie wiem co dalej Big Grin
za 2014 Rok złożyłem już pit 28 bo się rozliczam co miesiąc 8.5 % i z ich kasy też się rozliczyłem
mam jeszcze raz się rozliczać ?


RE: PIT z WebstarMedia - szykiryki - 06-03-2015 17:16

Podstawowe pytanie. Rozumiem, że przez "list" macie na mysli PIT11? Czy po prostu list z informacją o Waszych zarobkach?

Jeśli pit to znaczy, że instanter (akurat nie mialam z nimi do czynienia) podpisywal z Wami umowę o dzielo i odprowadzal podatek oraz zaliczkę? W takim przypadku musicie wypelnic pit37, przepisujac dane z pitu11 (uzywajcie programu, sam wszystko wyliczy), dostaniecie nadpłatę.

Jesli jednak kwoty, ktore zarabialiscie w Instaterze nie byly pomniejszone o podatek (to co w panelu trafialo na Wasze konta) to moze być lekki fuck-up, bo tam naprawdę firma nic nie odprowadzala...
I teraz, jesli się rozliczycie, przepisujac to co jest w pit11 nie bedzie się to zgadzalo z danymi, ktore ma Wasz US, co będzie skutkować wysokoprawdopodobną kontrolą skarbową.