Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
duża inwestycja - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Inwestycje (/Forum-Inwestycje-324)
+--- Dział: Inwestowanie - Dyskusje (/Forum-Inwestowanie-Dyskusje-315)
+--- Wątek: duża inwestycja (/Temat-duza-inwestycja-108350)



duża inwestycja - weider91 - 11-02-2015 13:51

Witam Was serdecznie, z góry piszę, że nie mam doświadczenia w zarabianiu przez internet, inwestowaniu itd. Mam pytanie, a mianowicie w co można zainwestować taką większą sumkę np 100-150 tys? czy jest coś porządnego w co można wbić się bez ryzyka? zdaje sobie sprawę, że inwestowania bez ryzyka nie ma, ale może znacie jakieś pewniaczki żeby można było pomnożyć taką sumę ?? czy lepiej nie pakować takiej kasy w wirtualność??


RE: duża inwestycja - Watoga - 11-02-2015 14:00

Nie ma inwestycji bez ryzyka.
Serio masz taką kwote na inwestycje czy pytasz hipotetycznie?

Może warto zainteresować się planami w MTV czy też obrotem domenami? Mozesz tez pomyslec tez o opcjach binarnych jednak na tym trzeba sie znac :-P


RE: duża inwestycja - Krakersik - 11-02-2015 14:14

Idź w bukmacherkę Tongue


RE: duża inwestycja - PremAccHack - 11-02-2015 14:17

Poczytaj o Forexie ewentualnie opcjach biniarnych.


RE: duża inwestycja - weider91 - 11-02-2015 14:34

Właśnie wszędzie dobrze jest mieć choć trochę doświadczenia, bo zaczynać z taką kwotą z partyzanta, to trochę za dużo ryzyka, aczkolwiek wolałem się zapytać, jak to się mówi,że kto pyta, jest głupcem pięć minut,a kto nie pyta, pozostaje nim na całe życie. Powiedzmy mam taką kwotę.


RE: duża inwestycja - Scoobyx - 11-02-2015 14:40