Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Wstęp do pozycjonowania - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Pozycjonowanie (/Forum-Pozycjonowanie-398)
+--- Dział: Pozycjonowanie i Optymalizacja (/Forum-Pozycjonowanie-i-Optymalizacja-341)
+--- Wątek: Wstęp do pozycjonowania (/Temat-Wstep-do-pozycjonowania-108144)

Wstęp do pozycjonowania - MrGabor - 08-02-2015 15:58

Witajcie,
jestem początkującą osobą posiadającą blog do wypozycjonowania.
Czytam wiele poradników,aczkolwiek większość z nich jest już nieaktualna.
Chciałbym was zapytać o sposoby pozycjonowania na początek.
Znane mi są katalogi(w większości trzeba mieć wysokie PR, by można było dodać stronę.A z kolei inne nie działają-te darmowe), linki w sygnaturach.
Mam w pełni skonfigurowany All in one SEO. Czytałem też "początkujący poradnik do SEO".
Proszę o jakiekolwiek linki,wskazówki itp.

Z góry dzięki Smile

RE: Wstęp do pozycjonowania - lolekxp - 08-02-2015 16:06

Katalogi odpusc, wiele osob walczy teraz aby usunac z nich linki, kluczem w SEO to pisanie artykulow na minimum 300 słow, content unikatowy, dobra wtyczka jest SEO by yoast, google xml sitemaps, ping optimizer na poczatek Wink milej nauki i powodzenia! poczytaj troche o OnPage SEO

RE: Wstęp do pozycjonowania - MrGabor - 08-02-2015 16:09

(08-02-2015 16:06)lolekxp napisał(a):  Katalogi odpusc, wiele osob walczy teraz aby usunac z nich linki, kluczem w SEO to pisanie artykulow na minimum 300 słow, content unikatowy, dobra wtyczka jest SEO by yoast, google xml sitemaps, ping optimizer na poczatek Wink milej nauki i powodzenia! poczytaj troche o OnPage SEO

Wszystkiego poza ping optimizer już używam Wink