Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Tagi i wyszukiwanie strony pod konkretne "hasło" - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Pozycjonowanie (/Forum-Pozycjonowanie-398)
+--- Dział: Pytania i Problemy dotyczące SEO (/Forum-Pytania-i-Problemy-dotyczace-SEO-400)
+--- Wątek: Tagi i wyszukiwanie strony pod konkretne "hasło" (/Temat-Tagi-i-wyszukiwanie-strony-pod-konkretne-haslo-108134)



Tagi i wyszukiwanie strony pod konkretne "hasło" - Yabuza - 08-02-2015 14:10

Witam, jestem trochę zielony w pozycjonowaniu, a zrobiłem Bloga i chciałem się dowiedzieć parę rzeczy : )

1. Czy Tagowanie postów pomaga w pozycjonowaniu Strony?
2. Czy duża ilość Tagów na stronie może sprawić, że zostanę zbanowany w wyszukiwarkach? Jeśli tak jaka jest odpowiednia ilość Tagów na 1 post.
3. Jak pozycjonować strone pod konkretne hasło?
4. Jak przygotować stronę od wewnątrz do pozycjonowania (Blog WordPress)

Dziękuje z góry za pomoc : )


RE: Tagi i wyszukiwanie strony pod konkretne "hasło" - lolekxp - 08-02-2015 16:27

Najlepiej ograniczyć ilość tagów, one są pomocne ale nie kluczow, raczej jeśli wcisniesz 50 tagów pod posta to na dobre Ci to nie wyjdzie, leci wtedy masowy ping do pingwina a on decyduję, lepiej poszukaj najbardziej wyszukiwane frazy i ich użyc jako tagi pod swoją niszę to chyba najlepsze rowiazanie, polecam poczytać o OnPage SEO jeśli chodzi o ptk 3, powodzenia


RE: Tagi i wyszukiwanie strony pod konkretne "hasło" - Voldir - 21-02-2015 21:25

@[Yabuza]

Zainstaluj sobie wtyczkę WordPress Ping Optimizer Smile


RE: Tagi i wyszukiwanie strony pod konkretne "hasło" - Mat09312 - 25-02-2015 18:30