Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
20.07.2010 - The PLAY List - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Oszustwa / Scam (/Forum-Oszustwa-Scam-140)
+---- Dział: Lockerz (/Forum-Lockerz-285)
+----- Dział: Tłumaczenia (/Forum-Tlumaczenia-8)
+------ Dział: Hallway/Blog/Twitter/Facebook (/Forum-Hallway-Blog-Twitter-Facebook-25)
+------ Wątek: 20.07.2010 - The PLAY List (/Temat-20-07-2010-The-PLAY-List-10738)

20.07.2010 - The PLAY List - KristopheR - 22-07-2010 21:35

Tekst Oryginalny:
Cytat:Anna, one of the Lockerz crew, lets us in on her Top Five favorite videos in PLAY.

1. Hotel Yoga Workout. I love traveling but it definitely gets stressful. Yoga is a great way to calm down after a long flight or car ride!

2. Alex and Ani Jewelry (Interview). I think that their jewelry is fantastically unique and it was awesome to hear the concepts behind it. I actually just bought one of their bangles from SHOP!

3. Angel in the Kitchen – 04 – Elegant Bites. I love bruschetta! I made this recipe for my friends and everyone loved it.

4. Dylan’s Candy Bar – The Sweet Life. Dylan’s Candy Bar is a great and innovative company. Not only do they sell delicious and varied candies, but they also have incorporated clothing and bath products that smell amazing!

5. The Ting Tings - “That’s Not My Name.” I got a little sick of hearing this song on the radio all the time, but the acoustic version is fabulous!

Tłumaczenie:
Cytat:Anna, jedna z osób załogi Lockerz, wybrała jej Top 5 ulubionych filmów w PLAY.

1.Hotel Yoga Workout. Kocham podrużować ale staje się to stresujące. Joga to świetny sposób na wyciszenie się po długim locie lub jeździe samochodem.

2. Alex and Ani Jewelry - Myślę, że ich biżuteria jest wyjątkowa i fantastycznie było by usłyszeć kilka informacji o niej. I faktycznie, kupiłam jedną z ich bransolet w SHOP!

3.Angel in the Kitchen - 04 - Elegant Bites. Kocham "bruschetta"! Zrobiłam to danie dla moich znajomych i pokochali je.

4. Dylan's Candy Bar - The Sweet Life. Dylan's Candy Bar jest doskonałą i innowacyjną firmą. Nie tylko, że sprzedają pysznę i zróznicowane cukierki, ale mają wprowadzić również odzież i produkty do kąpieli o niesamowitym zapachu.

5.The Ting Tings - "That's Not My Name". Trochę mam dość słuchania tej piosenki cały czas w radiu, ale wersja akustyczna jest fantastyczna!