Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Jak efektywnie szukać grup na fejsie? - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: SocialMedia (/Forum-SocialMedia-451)
+--- Dział: Facebook (/Forum-Facebook-452)
+--- Wątek: Jak efektywnie szukać grup na fejsie? (/Temat-Jak-efektywnie-szukac-grup-na-fejsie-107324)



Jak efektywnie szukać grup na fejsie? - StarZ - 28-01-2015 10:18

Witam!
Takie pytanie do was drodzy użytkownicy. Jestem nowy w temacie zarobku przez internet oraz tworzeniu fake kont na fb. Jak efektywnie szukacie grup pod daną niszę. Załóżmy celuje w tzw "gimby" i interesuje mnie ta grupa wiekowa, macie jakieś sprawdzone grupy czy coś w tym stylu? Może jakieś słowa kluczowe do wyszukiwania takich grup, bo ja znajduje same po 20 osób -.-
Z góry dziękuję za pomoc i Pozdrawiam!


RE: Jak efektywnie szukać grup na fejsie? - Kickster - 28-01-2015 10:34

Najlepiej kupic u mnie Jerk


RE: Jak efektywnie szukać grup na fejsie? - barteksz - 28-01-2015 10:49

Szukaj tematycznie, gwiazdy, piosenkarki itp.


Jak efektywnie szukać grup na fejsie? - Admin - 28-01-2015 10:54

TEMAT PRZENIESIONY
Moderator uznał że wątek został założony w nieodpowiednim dziale, co skutkowało przeniesieniem tematu.


RE: Jak efektywnie szukać grup na fejsie? - dawid020899 - 28-01-2015 11:14

Wchodzisz w wyszukiwarke grup i zaznaczasz "Gimby" Jerk
A tak na serio to coś w stylu: "Oceń mnie", "Dodaj do znajomych", "Poznajmy się", " Na ile wyglądam lat" itp. itd.
Albo jak masz 12 zł na PP to zrób sobie konto "matke" kup grupy u @[Kickster],a później z tego konta dodawaj inne swoje fejki.