Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Serwer VPS pod FB - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarządzanie stronami Internetowymi (/Forum-Zarzadzanie-stronami-Internetowymi-358)
+--- Dział: Hostingi i Serwery (/Forum-Hostingi-i-Serwery-359)
+--- Wątek: Serwer VPS pod FB (/Temat-Serwer-VPS-pod-FB-105801)

Strony: 1 2


Serwer VPS pod FB - Better_Faster - 09-01-2015 02:03

Cześć

Poszukuję serweru VPS który pociągnie 20 kont FACEBOOK odpalonych w czasie rzeczywistym.

Muszę niestety skorzystać z tej opcji ponieważ mój laptop pomimo 3GB ramu oraz wspomagania się pamięcią wirtualną nie jest w stanie podołać w/w wymaganiom.

Niestety jestem zielony w tym temacie dlatego proszę o pomoc z doborem takiego serwera (na jakie parametry zwrócić uwagę) lub również o jakieś sugestie najkorzystniejszych ofert na rynku.

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi :-)


RE: Serwer VPS pod FB - DzejkobPL - 09-01-2015 13:38

Jaką kwotę jesteś w stanie wydać? Czy aplikacja odpali na linuxie?


RE: Serwer VPS pod FB - Better_Faster - 09-01-2015 15:24

Aplikacja może być postawiona u mnie na komputerze,a na VPS tylko odpalone konta w przeglądarce będą chociaż lepiej wszystko załatwić na VPS.
Preferuję system WINDOWS.
Pieniądze schodzą na drugi plan, moim priorytetem jest jakość.

Jakieś proposzyn Wink?


RE: Serwer VPS pod FB - DzejkobPL - 09-01-2015 15:31

Napisz na gg, postaram się pomóc.

Jeżeli nie zależy Ci na cenie, a chcesz dobrą jakość + windows to mały dedyk byłby ok. ;-)


RE: Serwer VPS pod FB - arerouso - 09-01-2015 21:16