Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Inwestycja 1000$ - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Inwestycje (/Forum-Inwestycje-324)
+--- Dział: Inwestowanie - Dyskusje (/Forum-Inwestowanie-Dyskusje-315)
+--- Wątek: Inwestycja 1000$ (/Temat-Inwestycja-1000-104703)

Strony: 1 2


Inwestycja 1000$ - crisek97 - 27-12-2014 15:05

Witam, jestem nowy w sprawach dot. zarabiania w internecie. Mam 1000 dolarów którę chciałbym gdzieś zainwestować aby po paru tygodniach coś zarobić. Mój cel to 10,000 zł. Tak więc pytanie do was gdzie najlepiej to ulokować ?


RE: Inwestycja 1000$ - Maersk - 27-12-2014 15:16

Każdy by tak chciał Tongue
Nie ma złotego środka i trzeba robić żeby zarobić. Znasz się na giełdzie?


RE: Inwestycja 1000$ - crisek97 - 27-12-2014 15:54

Nie znam się, chodzi mi o inwestowanie w jakieś programy np. Paidverts, klikanie tych kilku reklam dziennie Wink


RE: Inwestycja 1000$ - Cytrynowy012 - 27-12-2014 16:19

Możesz zainwestować w PaidVerts lub DigAdz, aktualnie jeden i drugi serwis jest offline. Poczytaj również o kryptowalutach; kopianie, handel.


RE: Inwestycja 1000$ - Meloman - 27-12-2014 16:39

No więc ja od siebie, polecę Ci na ten moment PaidVerts, moim zdaniem aktualnie nie znajdziemy lepszego programu niż właśnie ten. DigAdz próbowało dorównać PaidVerts, ale właśnie teraz widzimy jak im to wychodzi [mają przerwę od tygodnia Tongue]

W jakiej kondycji jest teraz program?