PPI by entreri1pl - Dzennik pracy. - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Zarabiam.com (/Forum-Zarabiam-com-166) +--- Dział: Dziennik Pracy (/Forum-Dziennik-Pracy-352) +--- Wątek: PPI by entreri1pl - Dzennik pracy. (/Temat-PPI-by-entreri1pl-Dzennik-pracy-104702) |
PPI by entreri1pl - Dzennik pracy. - entreri1pl - 27-12-2014 15:01 Może rozpocznę od krótkiej przemowy Zarabianie rozpoczynałem od PPA jednak zbyt efektownie mi to nie wychodziło wiec się przerzuciłem na PPI gdzie efekty może nie kolosalne ale uchwyciłem od razu. Ogólnie jestem jeszcze początkującym w tej dziedzinie, co prawda poważna prace rozpocząłem w październiku, a na PPI (Per install Bucks) od 17 Listopada (przerzuciłem tylko linki z PPA) i od tamtego czasu nie miałem zbytnio czasu aby działać coś konkretnie. Ale cały czas mam stały przychód dzienny który się trzyma okolicy 2$+ z tych owych nisz. Tak to wygląda ostatnio u mnie: Z wiazku z tym że zbliża się nowy rok i wiadomo każdy ma tam swoje nowe postanowienia, moim postanowieniem będzie wzięcie się do poważnej pracy! Jako że marzenia mam wybujałe i wysokie - minimum 20$ dziennie nie będzie łatwo Lecz na dobry początek nie bede przesadzał Mój cel: 5$+/dzień Dziennik ten ma być dla mnie małą mobilizacja co działania, będę go uzupełniał w miarę jakiś konkretnych poczynań z mojej strony. Oczywiście moje nisze będą się kręcić wokół hacków do gier i głównym miejscem promocji będzie Youtube. Wiec życzcie mi powodzenia Poza tym którzy zarabiają na PIB zapraszam do mojego tematu z arkuszem kalkulacyjnym z statystykami do tego serwisu. http://zarabiam.com/Temat-PIB-Statystyki-104042 RE: PPI by entreri1pl - Dzennik pracy. - 4Colors - 27-12-2014 15:03 Powodzenia! PPI by entreri1pl - Dzennik pracy. - mucios - 27-12-2014 15:09 Powodzenia Miło że coraz wiecej ludzi interesuje sie PPI RE: PPI by entreri1pl - Dzennik pracy. - Dzonyy - 27-12-2014 16:26 Powodzenia !!! Również od nowego roku b