Dziennik leniwego człowieka - czas na zmiany. :) - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9) +--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11) +--- Wątek: Dziennik leniwego człowieka - czas na zmiany. :) (/Temat-Dziennik-leniwego-czlowieka-czas-na-zmiany-103799) |
Dziennik leniwego człowieka - czas na zmiany. :) - Qmixu - 15-12-2014 21:05 Witam Was bardzo serdecznie! Ja jestem Qmixu, a to.. a to jest pierwszy post w moim dzienniczku. Kilka słów o mnie? Proszę bardzo :3 Mam 18 lat (za 5 dni 19! ale ten czas leci..). Jestem uczniem technikum - technik ekonomista. Nie widzę siebie w tym zawodzie, jednak coś tam z marketingu umiem. Myślę, że ta wiedza może się przydać w zarabianiu przez Internet. Tak więc, zaczynajmy! Mój główny cel? 2000 zł w 135 dni. Prosty rachunek - 15 zł dziennie! Myślę, że jest to realny cel. Co posiadam? - bot Ask.fm - jedno fake konto (400 frjendsów jak to mówi Jarek "pasha" - sporo zapału Co potrzebuje? - mentora (chętni PW - proszę o wprowadzenie mnie w świat subskrypcji ) CEL GŁÓWNY: 0/2000 CEL DZIENNY: 0/15 RE: Dziennik leniwego człowieka - czas na zmiany. :) - asiorek - 15-12-2014 23:06 jakieś rezultaty są ? Rozpocząłeś prace ? Zapowiada się ciekawy dziennik RE: Dziennik leniwego człowieka - czas na zmiany. :) - xardas1020 - 16-12-2014 14:23 życzę powodzenia myślę, że przy totalnym lenistwie 15 zł będzie czymś banalnym jako dniówka, natomiast przy większym nakładzie pracy i czasu kilka/naście dniówek osiągniesz w 1 dniu RE: Dziennik leniwego człowieka - czas na zmiany. :) - bykonrado - 16-12-2014 15:37 Ja ci moge pomoc jesli chcesz, nie oczekuje refa ani nic. Zarabiam z refow duzo wiec. nie chce wiecej. A tobie zycze powodzenia. Zebys ty widzial moje poczatki.. Ledwo 30gr dziennie, potem lepiej i lepiej ustawilem sie i teraz caly dzien w cieple, na fotelu i jest git. Kasa sie mnozy na koncie, bedzie na przyszlosc. RE: Dziennik le