Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Sportsplays.com - jeszcze raz - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Sportsplays.com - jeszcze raz (/Temat-Sportsplays-com-jeszcze-raz-103511)



Sportsplays.com - jeszcze raz - jeff1995 - 12-12-2014 14:36

Witam wszystkich forumowiczów. Jestem nowy w obstawianiu i słyszałem ostatnio o stronie Sportsplays.com. Dla przypomnienia jest bo bukmacher online który daje na start 1$ za darmo do obstawienia bez żadnego depozytu. Minimalna wypłata 200$ . MAm pytanie odnośnie miał ktoś już wypłatę z tej strony? jakieś dowody wypłaty mile by były widziane Smile pozdrawiam


RE: Sportsplays.com - jeszcze raz - C4mp3R - 12-12-2014 19:15

Minimalna wypłata: 200$ beka

Szkoda swoje dane sprzedawać za 1$


RE: Sportsplays.com - jeszcze raz - bykonrado - 12-12-2014 19:23

Watpie zeby wyplacil, dostajesz 1$ jak to ktos dobrze ujal za swoje dane. A zanim 200$ uzbierasz to albo stracisz albo o nim zapomniszlub dadza ci bana. Oczywiscie nic nie stoi na przeszkodzie aby przetestowac. Jak szybko przegladlem google to nie ma nic o wyplatach od nich.


RE: Sportsplays.com - jeszcze raz - jeff1995 - 12-12-2014 19:59

dane zawsze mogę dać fakowe bo nie wymagają potwierdzeń Smile ale dziękuję za pomoc


RE: Sportsplays.com - jeszcze raz - Kurpik - 30-12-2014 01:58