Sportsplays.com - jeszcze raz - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9) +--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11) +--- Wątek: Sportsplays.com - jeszcze raz (/Temat-Sportsplays-com-jeszcze-raz-103511) |
Sportsplays.com - jeszcze raz - jeff1995 - 12-12-2014 14:36 Witam wszystkich forumowiczów. Jestem nowy w obstawianiu i słyszałem ostatnio o stronie Sportsplays.com. Dla przypomnienia jest bo bukmacher online który daje na start 1$ za darmo do obstawienia bez żadnego depozytu. Minimalna wypłata 200$ . MAm pytanie odnośnie miał ktoś już wypłatę z tej strony? jakieś dowody wypłaty mile by były widziane pozdrawiam RE: Sportsplays.com - jeszcze raz - C4mp3R - 12-12-2014 19:15 Minimalna wypłata: 200$ Szkoda swoje dane sprzedawać za 1$ RE: Sportsplays.com - jeszcze raz - bykonrado - 12-12-2014 19:23 Watpie zeby wyplacil, dostajesz 1$ jak to ktos dobrze ujal za swoje dane. A zanim 200$ uzbierasz to albo stracisz albo o nim zapomniszlub dadza ci bana. Oczywiscie nic nie stoi na przeszkodzie aby przetestowac. Jak szybko przegladlem google to nie ma nic o wyplatach od nich. RE: Sportsplays.com - jeszcze raz - jeff1995 - 12-12-2014 19:59 dane zawsze mogę dać fakowe bo nie wymagają potwierdzeń ale dziękuję za pomoc RE: Sportsplays.com - jeszcze raz - Kurpik - 30-12-2014 01:58 Ja wypłaciłem, lecz jako konto free dostajesz 50% z tych 200$ minus prowizja (u mnie wyszło to około 280zł z tego co pamiętam). Niestety gracze z Polski nie mogą kupić ani skorzystać z darmowego konta premium. Udało mi się zrobić to 200$ w ciągu niecałych 2 mscy , lecz przyznam że miałem wtedy dobrą passę, a sama weryfikacja danych trwała około tygodnia + drugie tyle oczekiwania na wypłatę. Sportsplays.com - jeszcze raz - Artinesse - 25-02-2018 12:14 Wątek został przeniesiony do kosza. Prawdopodobne przyczyny : 1. Temat jest niezgodny z regulaminem. 2. Podobny temat znajduje się już na fo