Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
PayPal i dochód. - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Prawo i Podatki (/Forum-Prawo-i-Podatki-195)
+--- Dział: Prawo i Podatki (/Forum-Prawo-i-Podatki-228)
+--- Wątek: PayPal i dochód. (/Temat-PayPal-i-dochod-103479)



PayPal i dochód. - Falmar - 11-12-2014 20:05

Witam.
Na wstępie chciałbym powiedzieć, że jestem zupełnie zielony i niedouczony w kwestiach prawnych i podatkowych za co serdecznie przepraszam, ale może znajdzie się osoba z większym doświadczeniem, która pomoże mi uzupełnić luki Smile

Załóżmy, że mam stały dochód 3000zł miesięcznie (36000zł rocznie) chociaż nie pracuję i te pieniądze dostaję za usługi/przedmioty i inne tego typu rzeczy sprzedawane w grze.
Prosty schemat. Wytwarzam daną ilość jakiegoś dobra w grze, które sprzedaję najczęściej osobom z USA i pieniądze trafiają na moje konto PayPal, a następnie na moje konto bankowe.
I tu mam pytanie. Czy mógłbym mieć przez to jakieś problemy z Urzędem Skarbowym?
Jeśli tak to co mogę zrobić, żeby wszystko było jak najbardziej legalnie i żeby uniknąć jakichkolwiek problemów z tego tytułu ?

Temat napisałem dość na szybko, ale mam szczerą nadzieję, że wszystko jest zrozumiałe!

Pozdrawiam


RE: PayPal i dochód. - Giorgios - 12-12-2014 23:22

Witam.