Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
SolidTrustPay weryfikacja telefoniczna - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: SolidTrustPay weryfikacja telefoniczna (/Temat-SolidTrustPay-weryfikacja-telefoniczna-102974)



SolidTrustPay weryfikacja telefoniczna - szakipus - 03-12-2014 20:43

Witam. Chciałem przelać środki z karty debetowej na konto w SolidTrustPay.

I dostałem takiego e-maila:

"We have received a credit/debit card charge through your SolidTrust Pay
account. However, we were unable to match all of your information to
the transaction and therefore it requires further confirmation.
Please give us a call to confirm your recent deposit at your earliest
convenience. We ask that you call us within 24 hours of receiving this
email.
Our contact information is as followed..

Customer Support Assistance Schedule:
8:30am - 5:30pm Eastern Standard Time, Monday - Thursday
8:30am- 5:00pm Eastern Standard Time, Friday.
INTL Phone:1 705 731 0908
Free Phone: 877 801 1777


Your transaction will be cleared the same day we receive the requested
information.
Thank you for choosing SolidTrust Pay and have a great day"

Jak rozumiem ten "free phone" jest rzeczywiście za darmo? Mam telefon w plusie, czy może mnie coś skasować za tę rozmowę? Czy ktoś już to robił? Obsługują po angielsku czy też w innych językach?

Bardzo proszę o odpowiedzi.