Dziennik Pracy - Sumienność Drogą Do Sukcesu! - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9) +--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11) +--- Wątek: Dziennik Pracy - Sumienność Drogą Do Sukcesu! (/Temat-Dziennik-Pracy-Sumiennosc-Droga-Do-Sukcesu-101762) |
Dziennik Pracy - Sumienność Drogą Do Sukcesu! - AmXuLiC - 16-11-2014 13:28 Witajcie, Nie będę opisywał dokładnie jak zaczynałem itp, pewnie mało kogo to interesuje. Jeśli chodzi o zarabianie w internecie nie jestem początkujący, co nie oznacza, że jestem jakimś pro elo earnerem. Prawdziwy zarobek i pochłanianie wiedzy zacząłem około 3 lata temu. Wcześniej jako dzieciak prowadziłem sieci CS, serwery tibi, minecraft itp co przynosiło zysk ze sprzedaży lecz nie interesowałem się głębiej tym. Na początku zaczęło się od PPI lecz brakowało wiedzy, mentora itp więc po pewnym czasie poddałem się. Później przyszła pora na PPA na którym już udało się swoje zarobić. Niestety jak coś robię długo i ciągle to mnie szybko nudzi i zapał spada, nawet jak lecą $. I tak było tym razem. Blogi pozostawiłem pod 100% autopilot, czego później żałowałem, ponieważ zyski przynosiły przed jeszcze ponad rok. Wiadomo z każdego miesiąca coraz mniejsze. Zająłem się fanpage i sprzedażą ich, co poskutkowało napisaniem bota do tego na własny użytek. Dzięki czemu zarobek był dobry, czas pracy minimalny. Więc postanowiłem resztę czasu poświęcić na coś innego, wybrałem CPA i zainwestowałem w scrapebox, vps, proxy. Niestety dobór niszy okazał się trefny i zarobki były małe, przeniosłem się znów na PPA. Lecz odpuściłem yt i tą opcję promowania. Skupiłem się tylko na SEO, facebooku. Strony udało się wypromować, niestety znów straciłem zapał co było dużym błędem, ponieważ aktualnie stoją jeszcze 2 stronki które do tej pory przynoszą mi jakiś zysk po 10-17$ miesięcznie ale jest. Zająłem się Allegro (około 2-1.5 roku temu). Sprzedażą systemem d