Mogę zainwestować - w co warto? - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Inwestycje (/Forum-Inwestycje-324) +--- Dział: Inwestowanie - Dyskusje (/Forum-Inwestowanie-Dyskusje-315) +--- Wątek: Mogę zainwestować - w co warto? (/Temat-Moge-zainwestowac-w-co-warto-100536) |
Mogę zainwestować - w co warto? - Cracus - 29-10-2014 20:10 Witam. Jest taka sprawa, że od jakiegoś czasu pracuję za granicą. Jestem tam 1,5-2 miesiące i zjeżdżam do Polski na 3-4 tygodnie. Zarobki pozwalają mi leżeć jajami do góry i nic nie robić, ale tak sie nie da. Chciałbym zająć się czymś co przyniesie jeszcze dodatkowe zyski. Ogónie rozglądam się w wielu miejscach, (otworzyłem nawet warzywniaka i posadziłem w nim babcię - niestety nie pykło), chcę część zarobionych pieniędzy zainwestować (1-2k mc). Czy w internecie przy takiej inwestycji jest jakaś pewność zarobienia ? Nie znam się na tych rzeczach dlatego pytam bardziej doświadczonych użytkowników. Pozdro! PS. Oczywiście tak, od razu odpowiem na pytanie, zanim zadacie je - dopuszczam myśl o współpracy (mój wkłąd pienięzny - Twój pomysł = zyski 50/50), jeśli ktoś przedstawi mi naprawdę rozsądną i dobrą propozycję. RE: Mogę zainwestować - w co warto? - Szaman1644 - 29-10-2014 20:11 Proponuję FanPage. Najlepsza forma zarobku aktualnie Trzeba trochę się znać, a zarobki są naprawdę niezłe. RE: Mogę zainwestować - w co warto? - Cracus - 29-10-2014 20:17 Szukam własnie tematu o zarabianiu na fp. Nawet znalazłbym ciekawy temat bo mam fake konto z grupą odbiorców (kibice). Ok 1,5k. Ale nie mogę nigdzie znaleźć info co najlepiej na takim fp robić. Czy polecać coś, czy spamować ludzi, reklamować inne fp... Zielony jestem, hello! RE: Mogę zainwestować - w co warto? - szczygielek - 29-10-2014 20:20 odezwij sie na pw bo akurat szukam inwestorów do pewnej inwestycji RE: Mogę zainwestować - w co warto? - Szrejter - 30-10-2014 23:28 @[szczygielek] do mnie też się odezwił RE: Mogę zainwesto