Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Świeżak - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Świeżak (/Temat-Swiezak-100364)

Strony: 1 2


Świeżak - fever39 - 26-10-2014 16:41

Witam wszystkich.
Jestem tu nowy i chciałem się przywitać, zarejestrowałem się tu pewnie z tego samego powodu co większość z Was – dla hajsu Wink
Nie miałem wcześniej styczności z tego typu metodami zarabiania, pomijając 20dollarsSurf, gdzie udało mi się zdobyć 2$ po czym zrezygnowałem, więc jestem dość zielony.
Przeglądam to forum od dłuższego czasu i zastanawiam się od czego zacząć i co jest tak na prawdę wartę uwagi. Z tego co zauważyłem warto zarejestrować się na Kubigo.pl, firegifts.pl, freebiz ( zdjęcie zakupionego maca przez GordonFF mnie przekonało), firecash i Per Install Bucks. Był bym wdzięczny, jakbyście mi polecili jakieś jeszcze ciekawe serwisy, z których sami korzystacie, wypowiedzieli się na temat serwisów, które wypisałem i ewentualnie dali jakieś drobne porady od czego najlepiej zacząć Wink
I zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz, o co dokładnie chodzi z tymi mentorami, których tak każdy poszukuje ?


RE: Świeżak - qortak - 26-10-2014 16:50

cześć
nie jestem jakis doswiadczony ale z wszystkich podanych przez ciebie serwisów korzystałem i polecam freebiz, firecash i PIB.
jak chcesz zaczac na firecash to mamy na forum dobrego mentora o nicku Diqtion Smile
pozdro
nie wiem jakim cudem ale nie doczytalem do końca, także:
mentor to osoba która będzie cie prowadzić i uczyć jak zarabiać na danej stronie w zamian rejestracje z refa (najczesciej)