Dziennik statystycznego milionera - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Zarabiam.com (/Forum-Zarabiam-com-166) +--- Dział: Dziennik Pracy (/Forum-Dziennik-Pracy-352) +--- Wątek: Dziennik statystycznego milionera (/Temat-Dziennik-statystycznego-milionera-92701) |
Dziennik statystycznego milionera - Płotkagiełdowa - 17-06-2014 19:27 Witam Jestem uczniem 3 klasy szkoły średniej(własnie kończę),no to tyle o mnie Siedzę już jakiś czas w temacie zarabiania przez internet i na giełdzie,przeszperałem internet ale z powodu lenistwa i braku dyscypliny większość rzeczy mi się średnio udawała i miałem z nich dość skromne profity Rok-dwa lata temu poczułem woń giełdy i jej możliwości ;)Jak pewnie każdy zacząłem szperać po necie jak tu stać się rekinem giełdowym tam natrafiłem na stronę o plus500 i zaczęła się zabawa,przegrałem jeden bonus,może dwa i na tym się skonczyło.Jednak na tej stronie natrafiłem na książke którą wcześniej traktowałem jako banał(oceniłem po okładce)-"Bogaty ojciec...." / Dalej nie chce mi się pisać bo pewnie większość z nas zaczynała od tej książki i tak jak wam we mnie też narodził się ten pierwiastek by dążyć do bycia niezależnym finansowo Mój problem polega na tym że zaczynam i nie kończe,przeczytałem dwie ksiązki i poszperałem na forach itp,straciłem jakieś tam stówki przy pierwszej wpłacie do brokera i nastąpiła przerwa.Teraz postanowiłem wziąć się w garść.Dodam że pracuje i wracam do domu o 19 00 ale byli tacy co mieli gorzej więc ja też mogę dać rade. Dobra do rzeczy: Nie będe tu pisał o tym ile zarobiłem w tyg tylko co przeczytałem ile czasu na to poświęciłem gdyż wiem ze to jest na razie ważne a dużo osób o tym zapomina,więc dla wielu ten dziennik może wydawać się nudny i taki pewnie będzie ale piszę go głównie dla siebie Wczorajszy dzień był inauguracją,przeczytałem kilka stron forex dla bystrzaków(drugi raz czytam) + 30 min na forum comparic A teraz biorę się za czytanie