Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Chcę wytworzyć pasywny dochód - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabianie przez Internet (/Forum-Zarabianie-przez-Internet-33)
+--- Dział: Dyskusja o Zarabianiu (/Forum-Dyskusja-o-Zarabianiu-248)
+--- Wątek: Chcę wytworzyć pasywny dochód (/Temat-Chce-wytworzyc-pasywny-dochod-83924)

Strony: 1 2

Chcę wytworzyć pasywny dochód - Darnok31 - 17-01-2014 21:13

Witam, jestem kompletnym amatorem, jeśli chodzi o zarabianie w internetach, chciałbym otrzymać porady/wskazówki dotyczące tego, w jaki sposób mogę wyrobić sobie pasywny dochód w wysokości 1$ dziennie, nie chciałbym inwestować zbyt dużych kwot, ale kilka $$ mógłbym przeznaczyć na ten cel Huh

PS: Dzięki za rejestrowanie się z refa.

RE: Chcę wytworzyć pasywny dochód - Styler - 17-01-2014 21:23

1$ dziennie czy inwestycji kilka $? Coś tu chyba z deczka nie pasuje...

RE: Chcę wytworzyć pasywny dochód - toonwie - 17-01-2014 21:26

Jeśli możesz coś zainwestować to przeszukaj HYIP Smile tam powinieneś znaleźć coś dla siebie Smile

RE: Chcę wytworzyć pasywny dochód - Darnok31 - 17-01-2014 21:26

Napisałem, że mogę przeznaczyć kilka $ na inwestycje, która przyniesie~1$ zysku dziennie. Myślałem, że napisałem zrozumiały post Tongue
Nie chcę rzucać setkami, bo jak napisałem, dopiero zaczynam przygodę.

RE: Chcę wytworzyć pasywny dochód - Niewier - 17-01-2014 22:06

Ja bym Ci radził pobawić się z PPA.

RE: Chcę wytworzyć pasywny dochód - KerPwn - 17-01-2014 23:04