Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Regulamin działu Prawnego - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Prawo i Podatki (/Forum-Prawo-i-Podatki-195)
+--- Dział: Prawo i Podatki (/Forum-Prawo-i-Podatki-228)
+--- Wątek: Regulamin działu Prawnego (/Temat-Regulamin-dzialu-Prawnego-9649)



Regulamin działu Prawnego - tyndyk23 - 01-07-2010 23:54

REGULAMIN

Najpierw krótko o mnie. Jestem studentem 4 roku prawa w Szczecinie, na Naszym forum jestem od kilku ładnych miesięcy i po wspólnych konsultacjach z kadrą Administracji Forum ,postanowiliśmy wyjść na przeciw waszym problemom, rozwiać wasze wątpliwości związane z cłem i innymi zagadnieniami prawnymi. Masz pytania, zadaj jeSmile Zanim jednak wyskrobiesz coś z wirtualnych literek zapoznaj się z tym regulaminem.

1. Nie są to wiążące porady prawne, które mogą stanowić dowód w jakimkolwiek postępowaniu przewidzianym w polskim systemie prawnym i nie stanowią wiążących interpretacji stanów faktycznych.

2. Porady które będą udzielane są jedynie interpretacja prawną problemów przedstawionych przez użytkowników Forum, mają charakter pomocniczy i informacyjny.

3.Zanim zwrócisz się o pomoc skorzystaj z opcji " szukaj", mającej na celu uniknięcie nadmiernego zaśmiecania Forum zbędnymi postami.

4. Powtarzające się posty, pytania i prośby będą przenoszone do kosza bez uprzedniego zawiadomienia autora zapytania.

5. Odpowiedzi udzielane są bez zbędnej zwłoki przy uwzględnieniu zwyczajowo przyjętego czasu na odpowiedź. W razie potrzeby udzielenia obszerniejszej porady, moderator zastrzega sobie prawo konsultacji poza forum, po uprzednim zawiadomieniu strony i wyrażeniu przez nią takiej woli.