Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
(Pytanie) Jak zarobić pieniądze w internecie? - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: (Pytanie) Jak zarobić pieniądze w internecie? (/Temat-Pytanie-Jak-zarobic-pieniadze-w-internecie-94136)



(Pytanie) Jak zarobić pieniądze w internecie? - xSeey - 13-07-2014 15:49

Cześć.

Zacznę od tego, że mam 15 lat. Jako, że zaczął się czas wakacji postanowiłem bardziej pobawić się w zarabianie w internecie.
W tych kwestiach jestem zielony, ale mam kilka swoich osiągnięć takich jak 122zł na firesub (znalazłem nisze ^^) oraz ~50zł miesięcznie z shorte.

Chciałem Was zapytać w jaki sposób polecacie zarabiać. Raczej nie chciałbym się bawić w złotówkę dziennie, lecz wiadomo nie można mieć od razu milionów Wink. Mam dużo czasu i chciałbym spróbować.. Jeżeli byłby jakiś chętny mentor to proszę o PW Smile


RE: (Pytanie) Jak zarobić pieniądze w internecie? - Qwik - 13-07-2014 15:50

Nie da się zarabiać w internecie.

Pozdrawiam.


RE: (Pytanie) Jak zarobić pieniądze w internecie? - xSeey - 13-07-2014 15:53

(13-07-2014 15:50)Qwik napisał(a):  Nie da się zarabiać w internecie.

Pozdrawiam.

Dowaliłeś jak łysy o kant kuli, pozdrawiam i liczę na mądrzejsze wypowiedzi Smile


RE: (Pytanie) Jak zarobić pieniądze w internecie? - xardas1020 - 13-07-2014 15:58

trafiłeś na forum o zarobku w sieci więc nie pozostaje ci nic innego jak zacząć czytać to co jest na forum
po przeczytaniu wybrać to co by ci pasiło i wziąść się do roboty, a jak zatrudne to idź ulotki roznośić - to każdy głupi potrafi robić