Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Zza Kulis Bukmacherki. - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Zza Kulis Bukmacherki. (/Temat-Zza-Kulis-Bukmacherki-77535)



Zza Kulis Bukmacherki. - BlackJackPoint - 06-10-2013 10:58

Cześć wszystkim. Nazywam się Piotrek, mieszkam w Warszawie. Bukmacherką zajmuję się już od kilkunastu lat. W tej dziedzinie zarobku doświadczenie ma ogromne znaczenie. Banalne pokusy jakie mi się przytrafiały na mojej drodze bukmacherskiej, nieuwaga, mecze o których nie miałem zielonego pojęcia, progresja, odrabianie pieniędzy na szybko; były to moje złe cechy kiedy chciałem jak najszybciej dostać pieniądze. Teraz się nieco zmieniłem, ponieważ nie gram tylko swoich typów lecz innych userów również i to jest dobra metoda na zarabianie. Dziedziny w jakich się wyróżniam to: piłka nożna; hokej; koszykówka; siatkówka. Z hokeja głównie NHL, z Koszykówki NBA, liga hiszpańska. Widzę, że już sporo tutaj tematów o typach bukmacherskich i będzie ciężko się przebić na czołowy topic, ale mam nadzieję, że z biegiem czasu mi się to uda. Pierwszy mecz już niebawem Smile.

Życzę udanej gry,
Pozdrawiam Smile


RE: Zza Kulis Bukmacherki. - Limitless - 06-10-2013 11:38

Cześć Piotrek życzę powodzenia i czekam na pierwszy typ Wink


RE: Zza Kulis Bukmacherki. - yazir - 06-10-2013 12:01

Cześć TheBuzzer4, AboveAll00, Optimum00, WhataNygga, Guru805, JackOne, BlackJackPoint schizofrenia to przykre schorzenie, ale tak czy inaczej zrozum że jak raz wyleciałeś to nie wracasz Xpokerface

Wątek został przeniesiony do kosza.