Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
[Rozwiązane]restock pare pytań - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Oszustwa / Scam (/Forum-Oszustwa-Scam-140)
+---- Dział: Lockerz (/Forum-Lockerz-285)
+----- Dział: Pytania dotyczące Lockerz.com (/Forum-Pytania-dotyczace-Lockerz-com-4)
+----- Wątek: [Rozwiązane]restock pare pytań (/Temat-Rozwiazane-restock-pare-pytan-6908)



[Rozwiązane]restock pare pytań - duffy71 - 10-05-2010 15:28

Witam wszystkich jestem nowicjuszem i nie mam doświadczeń udziału w restocku a chciałbym zagarnąć już w swoim debiucie nintendo dsi Big Grin
Dobra mam otóż takie pytanie Big Grin

Czy jak ma się uzupełnione dane w My account w zakładce Shipping Info to czy podczas restocku też trzeba
wpisywać dane jak wybieram nagrodę..czy tylko capatha i voila Big Grin
2) Czy dalej jest ta zasada, że są płatne fale podczas restocku czy nie? Czy jest tak - restock łapanie nagród i dowidzenia... Bo nie moge się w tym połapać Tongue
3) Jakieś porady dotyczące restocku, taktyki? Wink Oglądałem filmiki z restockami i czytałem oraz pokopałem na forum, ale chce upewnić swoje przekonania. Smile

Bo na razie mam plan taki: Odpale lockerz z opery na trybie turbo,z aktywną wyszukiwarką i słowem klucz potem pare sekundek i mi znajdzie zdobycz, a potem niech się dzieje co się chcę xD

Pozdrawiam


RE: restock pare pytań - Kicha - 10-05-2010 15:32

1. Tak podczas restocku musisz sie pierw zalogowac na ptzplace.lockerz.com potem wybrac przedmiot i wpisac dane i captche.