Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Przelew na networksolutions.com - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Przelew na networksolutions.com (/Temat-Przelew-na-networksolutions-com-67410)



Przelew na networksolutions.com - sqmany - 05-04-2013 13:48

Witam, mam mały problem, kiedy próbuje przelać pieniądze za pomocą banku wyskakuje mi taki błąd:
Kod:
Your request cannot be processed at this time. There appears to be an issue with your credit card. Please use another credit card or contact your credit card issuer/bank directly to resolve this issue.
Natomiast kiedy próbuje przelać pieniądze przez paypal to wyświetla mi się to:
Kod:
Ta karta kredytowa została odrzucona przez bank, który ją wystawił. Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat powodów odrzucenia karty, skontaktuj się z działem obsługi klienta wystawcy karty kredytowej. Możesz ewentualnie spróbować dodać inną kartę kredytową.

Sprawdzałem na stronie mojego banku PKO sprawdzić czy może mam jakieś nałożone limity lub karta straciła ważność ,lecz wszystko jest ok, jedyny limit jaki mam nałożony to maksymalny przelew 3000zł na 1 dzień ,a karta jest ważna do 2015r. więc nie wiem o co chodzi, pomóżcie mi. Z góry dzięki.

P.S. Mam nadzieję ,że w dobrym dziale pisze.


RE: Przelew na networksolutions.com - WazzaP - 05-04-2013 17:16

Napisz do banku co się może dziać, bo tutaj nikt Ci chyba się nie śpieszy z pomocą Wink


Przelew na networksolutions.com - Hybrid1990 - 28-03-2018 18:19

Wątek został przeniesiony do kosza.
Prawdopodobne przyczyny :

1. Temat jest niezgodny z regulaminem.
2. Podobny temat znajduje się już na forum.
3. Wątek nie jest już aktualny.
4. Autor prosił o jego przeniesienie.
5. Temat został wyczerpany bądź rozwiązany.

Pozdrawiamy
Administracja Forum.