Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
chcę inwestować - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Inwestycje (/Forum-Inwestycje-324)
+--- Dział: Inwestowanie - Dyskusje (/Forum-Inwestowanie-Dyskusje-315)
+--- Wątek: chcę inwestować (/Temat-chce-inwestowac-55569)

Strony: 1 2


chcę inwestować - chmurka - 05-07-2012 16:33

mam budzet który chciałbym zainwestować
tylko nie znam się na tych systemach
który mi polecacie?
czy oprócz systemów da się zarobić też np. na grach takich jak np. poker lub coś innego ?
czy ktoś brał w czymś takim udział i czy zarobił coś ?
za dobrą pomoc dam "+" Huh


RE: chcę inwestować - surfer0700 - 05-07-2012 16:44

Właściwie to wszystko zależy od tego ile kaski masz do zainwestowania.
Z pewnością musisz zainteresować się:
JJP
BB
JSS Triple

Moim zdaniem są to trzy najlepsze i najwiarygodniejsze serwisy.


RE: chcę inwestować - adrick1197 - 05-07-2012 18:26

just been paid
bannersbroker
zeek rewards Smile
to sa 3 najpewniejsze serwisy Smile
jeski chcesz moge ci pomoc i przedstawic kazdy Smile
Pisz na PW jesli jestes zainteresowany lub na gg z sygnaturki Smile
pozdrawiam


RE: chcę inwestować - fishburger - 05-07-2012 18:59

Ja w inwestowaniu jestem poczatkujący, więc Ci nie poradzę... Natomiast jeśli chodzi o pokera to nie trzeba inwestować żadnych własnych pieniędzy, natomiast trzeba zainwestować sporo czasu i chęci do podnoszenia kwalifikacji, nauki i rozwoju. Jesli jesteś zaintersowana to odezwij sie na priv a doradzę Ci jak dostać darmowy kapitał startowy do rozpoczęcia swojej przygody z pokerem oraz sporo materiałów edukacyjnych i szkoleniowych za darmo.


RE: chcę inwestować - adax84 - 05-07-2012 19:11