Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
[Zamknięty]Zablokowane konto - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+---- Dział: Sharecash (/Forum-Sharecash-88)
+---- Wątek: [Zamknięty]Zablokowane konto (/Temat-Zamkniety-Zablokowane-konto-51248)



[Zamknięty]Zablokowane konto - Daroslawo - 22-03-2012 16:25

Cytat:Your account has been put on hold by the administration, as you are required to update your Profile with true and complete information. Please contact us at admin[at]sharecash.org so we can quickly unblock your account.

Dla czego moje konto jest zablokowane? Ktoś tak miał?


RE: Zablokowane konto - Coristo - 22-03-2012 18:09

(22-03-2012 16:25)Daroslawo napisał(a):  
Cytat:Your account has been put on hold by the administration, as you are required to update your Profile with true and complete information. Please contact us at admin[at]sharecash.org so we can quickly unblock your account.

Dla czego moje konto jest zablokowane? Ktoś tak miał?

Zostałeś zablokowany ponieważ miałeś nieprawidłowe dane w profilu. Dane w profilu ShareCash nie mogą mieć polskich znaków.
W celu odblokowania konta napisz do administracji na email: [email protected] podając:

Cytat:User name:
First Name:
Last Name:
Middle Name (if any):
Complete No. & Street address:
City:
State/Providence:
Country:
Zip/Postal Code:



RE: Zablokowane konto - Daroslawo - 22-03-2012 20:09

Dzięki, spróbuję. Może się uda Wink


RE: Zablokowane konto - ifoundacookie - 21-05-2012 17:27

miejmy nadzieje ze mi tez sie uda


RE: Zablokowane konto - Magnus - 01-06-2012 20:51

Będziesz musiał jeszcze wysłać skan dowodu lub paszportu Smile


RE: Zablokowane konto - Daroslawo - 02-06-2012 10:51

Ja wysłałem same dane poprawione, bez polskich znaków i mi odblokowali konto. Nie wymagali skanu.


RE: Zablokowane konto - Magnus - 08-06-2012 08:05

W moim przypadku wymagali Smile


[Zamknięty]Zablokowane konto - Magnus - 08-06-2012 08:05

Wątek zostaje zamknięty, ponieważ moderator uznał że temat został wyczerpany bądź rozwiązany. Jeśli posiadasz nowe pytania prosimy o założenie kolejnego tematu.