Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Zostanę wasalem ale !! - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+---- Dział: Sharecash (/Forum-Sharecash-88)
+---- Wątek: Zostanę wasalem ale !! (/Temat-Zostane-wasalem-ale-47144)

Strony: 1 2


Zostanę wasalem ale !! - Doragon - 12-12-2011 22:14

Postanowiłem spróbować swoich sił na sharecash ale nie chce mi się myśleć co? gdzie? i jak? wrzucać.
Nie jestem amatorem ale tego jeszcze nie próbowałem. Jak mnie chcesz to napisz do mnie z sensem
jak będziesz mi pomagać. Bełkotu nie chce mi się czytać. Chce być prowadzony za rączkę !
Jak pisałem nie chce mi się myśleć. Chcesz mieć wartościowego wasala to mnie musisz wyszkolić.
Wybiorę kogoś za 2-3 dni.
Pisać tutaj nie na priv aby inni mogli ocenić wasz bełkot Tongue


RE: Zostanę wasalem ale !! - Karpik - 12-12-2011 23:13

Cytat:Nie jestem amatorem ale tego jeszcze nie próbowałem.

@Raz
Przemyśl co piszesz.

@Dwa
Myślisz, że ktoś Ci swoje nisze dać żeby 10% zarobków Twoich mieć?


RE: Zostanę wasalem ale !! - Doragon - 12-12-2011 23:51

(12-12-2011 23:13)Karpik napisał(a):  
Cytat:Nie jestem amatorem ale tego jeszcze nie próbowałem.

@Raz
Przemyśl co piszesz.

@Raz
Doskonale wiem co piszę. Po prostu mam do czynienia z uploadem ale nie w takiej formie.

(12-12-2011 23:13)Karpik napisał(a):  @Dwa
Myślisz, że ktoś Ci swoje nisze dać żeby 10% zarobków Twoich mieć?

@Dwa
Jaką nisze. A co to jeden rodzaj plików istnieje. A może posiadanie refa
jest nie opłacalne ?

@Trzy
Zamiast czepiać się trzeba było zaproponować pomoc i mieć (być może) refa.