Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Typy by ketrab - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Typy by ketrab (/Temat-Typy-by-ketrab-39169)



Typy by ketrab - ketrab - 28-06-2011 21:55

Hmm..Bukmacherem jestem początkującym. Moja największa, a zarazem jedyna wygrana to zaledwie 10zł. Obstawiam od ok. 2 miesięcy z przerwami jak na razie tylko w STS-ie. Kiedyś byłem bardzo bliski wygrania masy kasy, bo zapewne tak można powiedzieć o kwocie 1071zł. Postawiłem 18 meczy za 2zł i nie weszło mi tylko jedno spotkanie. Ba, Hearts wygrywało już 3:0 u siebie z Motherwell, by stracić gola na 3:3 w 90 minucie zawodów...No ale cóż, szczęścia najwidoczniej brak. Sytuacja, gdy do radości zabrakło jednego trafnego meczu powtarzała się jeszcze kilkukrotnie.

Natomiast tutaj będę dzielił się z wami spotkaniami, które uważam za dość pewne. Będą się tutaj pojawiały kupony, które zamierzam postawić Wink

Środa, 29 czerwca, 2011

FINLANDIA 1.LIGA

Inter Turku – Kups 1 - kurs na STS 1.55
można by śmiało nawet zaryzykować i postawić z handicapem na gospodarzy Wink

Mypa – HJK Helsinki 2 - kurs na STS 1.46
podobna sytuacja jak powyżej. Ci, którzy lubią ryzykować spokojnie mogą postawić handicapa, jednak ja w tym przypadku wolę zagrać nieco ostrożniej.

Tps – FC Haka 1 - kurs na STS 1.50
nie będę ukrywał, że dodałem to do "uzupełnienia" kuponu. Na vitisport.cz pewniak, dlatego nie bałem się na nich postawić.

JAPONIA 2.LIGA

Jef United – Shonan Bellmare 1 - kurs na STS 1.65