Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Ile jesteście w stanie zarobić PTZ jednego dnia? - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Oszustwa / Scam (/Forum-Oszustwa-Scam-140)
+---- Dział: Lockerz (/Forum-Lockerz-285)
+----- Dział: Ogólnie o Lockerz (/Forum-Ogolnie-o-Lockerz-20)
+----- Wątek: Ile jesteście w stanie zarobić PTZ jednego dnia? (/Temat-Ile-jestescie-w-stanie-zarobic-PTZ-jednego-dnia-38819)

Strony: 1 2


Ile jesteście w stanie zarobić PTZ jednego dnia? - zwirek23 - 20-06-2011 12:57

Witam. Jestem początkujący, ale już wiem co nieco o Lockerz. Chciałbym się dowiedzieć czy opłaca się w to bawić?


RE: Ile jesteście w stanie zarobić PTZ jednego dnia? - Coristo - 20-06-2011 13:01

W tej chwili słabo się opłaca.Trzeba mieć farta Wink


RE: Ile jesteście w stanie zarobić PTZ jednego dnia? - KrisBarca_92 - 20-06-2011 13:11

w tytule inne pytanie, w poscie inne Big Grin


RE: Ile jesteście w stanie zarobić PTZ jednego dnia? - zwirek23 - 20-06-2011 13:56

Najlepiej, aby odpowiedzieć na dwa Big Grin


RE: Ile jesteście w stanie zarobić PTZ jednego dnia? - Nayare - 20-06-2011 16:55

@topic; wedlug mnie zbieranie ptz w "tych czasach" juz nie jest oplacalne. Uzbieraj do tych 15-20k i to Ci wystarczy na restocki. No chyba, ze w aukcje sie bawiszWink


RE: Ile jesteście w stanie zarobić PTZ jednego dnia? - NaoS - 20-06-2011 20:47

Dodatkowo jak zbierzesz za dużo punktów jednego dnia, to oskarżą cię o oszukiwanie i anuluja nagrodę/zbanują konto.


RE: Ile jesteście w stanie zarobić PTZ jednego dnia? - zwirek23 - 21-06-2011 21:25