Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Poleceni- skąd i jak? - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Poleceni- skąd i jak? (/Temat-Poleceni-skad-i-jak-20502)

Strony: 1 2


Poleceni- skąd i jak? - Charlize - 21-12-2007 23:06

Jestem totalnie początkująca. I nie wiem skąd wziąć poleconych.
Myślałam nad stroną internetową, ale to chyba bez sensu, bo jest ich bardzo dużo i te najlepsze strony są na nich opisane. Jakieś skuteczne sposoby?
Proszę o pomoc :-> :roll:


Poleceni- skąd i jak? - Charlize - 21-12-2007 23:06

Jestem totalnie początkująca. I nie wiem skąd wziąć poleconych.
Myślałam nad stroną internetową, ale to chyba bez sensu, bo jest ich bardzo dużo i te najlepsze strony są na nich opisane. Jakieś skuteczne sposoby?
Proszę o pomoc :-> :roll:


- tomciozet - 22-12-2007 00:07

W (prawie) każdym programie masz tzw. reflink, dzięki któremu zbierasz poleconych.
Wstawiasz go na forum, opisujesz program (o ile się tu jeszcze nie pojawił) i po
sprawie. Potem pozostaje Ci już tylko czekać, aż zapiszą Ci się poleceni. :->


- tomciozet - 22-12-2007 00:07

W (prawie) każdym programie masz tzw. reflink, dzięki któremu zbierasz poleconych.
Wstawiasz go na forum, opisujesz program (o ile się tu jeszcze nie pojawił) i po
sprawie. Potem pozostaje Ci już tylko czekać, aż zapiszą Ci się poleceni. :->


- BizNET - 22-12-2007 15:13

Z tą stroną to dobry pomysł...

Jeśli ją wypozycjonujesz to będziesz miała sporo refików... Lub możesz uczestniczyć i wrzucać swoje linki na fora takie jak to ;-)


- BizNET - 22-12-2007 15:13