Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
praktyki studenckie pomoc - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-10)
+--- Wątek: praktyki studenckie pomoc (/Temat-praktyki-studenckie-pomoc-175726)



praktyki studenckie pomoc - grzecho1234 - 08-06-2023 22:18

Cześć

Jestem studentem III roku informatyki stosowanej. Jako student jestem zobowiązany odbyć praktyki studenckie tylko jest jeden problem. Nie udało mi się znaleźć płatnych praktyk, a no pracowanie przez 3 miesiące za darmo no to błagam to nie są czasy PRL choć paru znajomym udało się znaleźć praktyki po 2k na miesiąc no, ale dla mnie to i tak nie są satysfakcjonujące pieniądze.

W wakacje jeżdżę pracować za granicę więc tam za miesiąc pracy mam 10k złotych i no niestety jestem trochę zepsuty, gdyż liczy się dla mnie kasa i no siedzieć 3 miechy za darmo, a zarobić trochę więcej to wybieram opcję pojechania za granicę. Wiem, że powinienem się rozwijać w tym kierunku i po to są praktyki żeby się rozwijać, ja chcę je odbyć, ale no błagam nie w okresie wakacyjnym, bo wtedy to ja wyjeżdżam co roku za granice pracować.