Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Wybicie strony - bez backlinków, seo w 2022, pytania - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Pozycjonowanie (/Forum-Pozycjonowanie-398)
+--- Dział: Pozycjonowanie i Optymalizacja (/Forum-Pozycjonowanie-i-Optymalizacja-341)
+--- Wątek: Wybicie strony - bez backlinków, seo w 2022, pytania (/Temat-Wybicie-strony-bez-backlinkow-seo-w-2022-pytania-174603)



Wybicie strony - bez backlinków, seo w 2022, pytania - Surimi - 24-09-2022 17:24

Witam Wink

Czytałem trochę poradników seo i przyznam, że jestem dość zielony w tym temacie, bardzo chętnie bym się douczył.

Sprawdziłem kilka stron, które są 1 pozycji w google, na różne frazy, trochę stron starych "znajomych", trochę stron influenserów Tongue

Narzędzia nie pokazywały żadnych backlinków, do tych stron, google speed insight również nie powalało szybkością, mimo to te strony są w topce.

Moje pytania brzmią:

1. Jak to jest z tym seo w 2022 roku? Czy jeśli jest fraza na która narzędzia pokazuje bardzo małą konkurencję, to czy można wybić stronę samym ruchem? Influ wystarczy, że wrzuci link do strony i w ciągu msc wejdzie na nią dla przykładu 20 000 osób. Czy to wystarczy? Jeśli są to osoby wartościowe zainteresowane tematem, które coś kupią itp

2. Czy polecacie jakiś dobry indexer linków? Google nie zaindeksowało tam gdzie dodawałem backlinki.

3. Czy można wybić stronę bez artykułów blogowych? Sama prosta strona w stylu landing page? Cool

4. Czy wszystko powinno być dograne na tip top w search console itp?

5. Na ile czasu się nastawiać, ile trwa pozycjonowanie? Miesiąc, dwa czy może nawet pół roku?