Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Inwestycja w siebie - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Inwestycje (/Forum-Inwestycje-324)
+--- Dział: Inwestowanie - Dyskusje (/Forum-Inwestowanie-Dyskusje-315)
+--- Wątek: Inwestycja w siebie (/Temat-Inwestycja-w-siebie-173065)



Inwestycja w siebie - Kakashi69 - 18-11-2021 22:10

Cześć,
Nazywam się Marcin mam 22 lata i jestem studentem Socjologii na II r. studiów magisterskich, jednocześnie rozpocząłem studia z zakresu blockchain oraz digital currencies na zagranicznym uniwersytecie. Posiadam również C2 z języka angielskiego oraz bardzo dobrą znajomość języka greckiego. Chciałbym zapytać w co polecacie mi na ten moment zainwestować czas by w przyszłości móc znaleźć porządną pracę, która dała by mi zarobki miesięczne na poziomie conajmniej 8 tysięcy złotych miesięcznie brutto. Myślałem na początek zacząć od nauczania się jakichś języków programowanie (np. Java, C++). Macie może jakieś lepsze propozycje? Z góry bardzo dziękuję za pomoc


RE: Inwestycja w siebie - Vasaki - 18-11-2021 22:21

8k brutto to po zakonczeniu twojej nauki bedzie lekko ponad najnizsza.

Python <3

A co do nazwy tematu, moja inwestycja w siebie to dobry obiad Smile


RE: Inwestycja w siebie - Harry. - 19-11-2021 07:53

Cześć @[Kakashi69],
Tak jak wspomniał kolega wyżej - jeśli chcesz iść w języki programowania, to najbardziej przyszłościowym i stosunkowo łatwym jest Python, dlaczego?
  1. Serwisy zbudowane na na pythonie: YouTube, Dropbox, Spotify, Netflix. Z tego co wiem python używa również Facebook, Instagram, Yahoo, Quora, Pinterest, Disqus i prawdopodobnie Google