Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Jak mądrze korzystać z Clixsense? - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabianie przez Internet (/Forum-Zarabianie-przez-Internet-33)
+--- Dział: Buxy oraz Surfbary (/Forum-Buxy-oraz-Surfbary-84)
+---- Dział: Dyskusje o Buxach i Surfbarach (/Forum-Dyskusje-o-Buxach-i-Surfbarach-312)
+---- Wątek: Jak mądrze korzystać z Clixsense? (/Temat-Jak-madrze-korzystac-z-Clixsense-160898)



Jak mądrze korzystać z Clixsense? - pistolero89 - 31-01-2019 09:02

Witam
Jestem nowy na forum i nowy w zarabianiu przez internet. Przez kilka lat bawiłem się w bukmacherkę aż w końcu uznałem że nie ma to sensu. Poczytałem trochę forum ale jest tego tak wiele... Na początek ludzie polecają buxy i program Clixsense. Zarejestrowałem się. Czy może ma ktoś jakieś porady. Jak zacząć? Czy wszystko warto robic czy po prostu czymś nie zawracać sobie głowy? Czy musze podawać prawdziwe dane w tych rejestracjach czy mogę zmyślać? Sorki jeśli to są głupie pytania ale jestem świeży w tych sprawach. Rozumiem że offers, tasks i Affiliates jest do zarobku i z tego trzeba korzystać. A games? Sa tylko do pogrania czy też da się na tym zarobić? Z góry dzięki za pomoc


RE: Jak mądrze korzystać z Clixsense? - Zaperr44 - 31-01-2019 14:48

Clixsense jest humorzastą stronką i ma swoje różne humory, czasami może Cię obsypać tonami ankiet a przez 2 tygodnie możesz mieć ani jednej. Najważniejsze to dobrze wypełnić profil (swoje zainteresowania,zarobki,stan cywilny itp.) to zwiększa szansę na dostanie ankiety.


RE: Jak mądrze korzystać z Clixsense? - pistolero89 - 31-01-2019 20:20