Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Portal z filmami oraz telewizja online a legalność . - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabianie przez Internet (/Forum-Zarabianie-przez-Internet-33)
+--- Dział: Dyskusja o Zarabianiu (/Forum-Dyskusja-o-Zarabianiu-248)
+--- Wątek: Portal z filmami oraz telewizja online a legalność . (/Temat-Portal-z-filmami-oraz-telewizja-online-a-legalnosc-160532)



Portal z filmami oraz telewizja online a legalność . - fidellodelacraux - 11-01-2019 22:41

Witam , od razu zaznacze ze jestem zielony w tym temacie. Mam opcje kupna portalu z filmami oraz telewizja online . Portal emituje okolo milion odslon miesiecznie przy 50 000 unikalnych uzytkownikow . Czy to wg was duzo ?? Ile realnie moze byc wart taki serwis ?? I najwazniejsze pytanie . Wiem ze takich stron są setki ,ale czy to w 100 % legalnie prowadzic taki portal ?


RE: Portal z filmami oraz telewizja online a legalność . - rachman - 11-01-2019 23:09

Myślę że by było legalnie to zależy czy same linki do filmów będą czy filmy - jakaś licencja umowa czy zgoda powinny być.
TV to nie wiem ale chyba też jakieś licencje powinny być.


RE: Portal z filmami oraz telewizja online a legalność . - Juniorek - 11-01-2019 23:35

A jesli beda to tylko linki prowadzace do np zalukaj? To legalne czy tez wchodzi juz jako rozpowszechnianie :-P?


RE: Portal z filmami oraz telewizja online a legalność . - rachman - 11-01-2019 23:41