Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Jak wypromować bloga lub stronę. - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabianie przez Internet (/Forum-Zarabianie-przez-Internet-33)
+--- Dział: Dyskusja o Zarabianiu (/Forum-Dyskusja-o-Zarabianiu-248)
+--- Wątek: Jak wypromować bloga lub stronę. (/Temat-Jak-wypromowac-bloga-lub-strone-159650)



Jak wypromować bloga lub stronę. - Marcins1996 - 21-11-2018 14:35

Witam. Jestem nowy w temacie zarabiania przez internet. Narazie bawię się w wypełnianie ankiet i prowadzę z tego dziennik na tym forum. Myślałem też o zrobieniu jakiegoś bloga lub strony internetowej i tu jest moje pytanie jak najlepiej wypromować bloga lub stronę żeby ludzie go odwiedzali ? Wiem że trzeba znaleźć temat mało opisywany ale gdy ktoś interesuje się sportem, historią, grami, internetem, komputerami, filmami, muzyką tak jak ja a nie są to tematy niszowe to ciężko pisać o czymś niszowym o czym nie ma się pojęcia. Co o tym myślicie ? Pozdrawiam


RE: Jak wypromować bloga lub stronę. - mysc - 21-11-2018 15:26

Możliwości jest naprawdę mnóstwo, m.in:

- profile w social mediach - np. fanpage na FB, instagram, linkedin, twitter, snapchat
- fora powiązane tematycznie z Twoją stroną
- podcasty, filmiki YT
- reklamy płatne - np. google ads / facebook ads
- wpisy gościnne, wpisy sponsorowane
- komentowanie stron i blogów powiązanych tematycznie
- marketing szeptany
- darmowe pdfy rozrzucane po chomikuj
- udzielanie się na wykopie na konkretnych tagach
- udzielanie sie w grupach fb powiązanych tematycznie

No i oczywiście pozycjonowanie w wyszukiwarkach Smile


RE: Jak wypromować bloga lub stronę. - Marcins1996 - 21-11-2018 15:49