Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Co zrobić żeby moje wpisy pokazywały się w google - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Pozycjonowanie (/Forum-Pozycjonowanie-398)
+--- Dział: Pytania i Problemy dotyczące SEO (/Forum-Pytania-i-Problemy-dotyczace-SEO-400)
+--- Wątek: Co zrobić żeby moje wpisy pokazywały się w google (/Temat-Co-zrobic-zeby-moje-wpisy-pokazywaly-sie-w-google-157828)



Co zrobić żeby moje wpisy pokazywały się w google - mordimer12 - 21-08-2018 10:01

Jestem początkujący w seo i mam taki problem. Posiadam nowy blog z artykułami (domena 2 miesiące), na której znajdują się póki co dwa unikalne artykuły, po 500+ słów każdy. Mapa strony zgłoszona do GWT (niby wpisy się zaindeksowały) i lekko podlinkowałem te posty na różnych profilach społecznościowych (jak w poradniku Vasakiego). Mimo to, moje wpisy nie pokazują się nawet w top 200, co robić, żeby chociaż się pokazały na jakiejś pozycji? Dalej linkować?


RE: Co zrobić żeby moje wpisy pokazywały się w google - WuJeKuBa - 21-08-2018 15:03

A kiedy publikowałeś te artykuły? Możesz też linki do tych artykułów zaindeksować "ręcznie", tutaj: https://www.google.com/webmasters/tools/submit-url?hl=pl&pli=1


RE: Co zrobić żeby moje wpisy pokazywały się w google - kukiz87 - 21-08-2018 15:38

Opcja linkowania w search console juz chyba nie działa

Aby przesłać URL do indeksu Google, prześlij mapę witryny lub użyj narzędzia Pobierz jako Google.


RE: Co zrobić żeby moje wpisy pokazywały się w google - Istquai - 23-08-2018 12:17

(21-08-2018 15:38)kukiz87 napisał(a):  Opcja linkowania w search console juz chyba nie działa