Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Z rowu mariańskiego na mount everest - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabiam.com (/Forum-Zarabiam-com-166)
+--- Dział: Dziennik Pracy (/Forum-Dziennik-Pracy-352)
+--- Wątek: Z rowu mariańskiego na mount everest (/Temat-Z-rowu-marianskiego-na-mount-everest-155764)



Z rowu mariańskiego na mount everest - Aurok15 - 08-04-2018 12:05

Witajcie.

Mam 16 lat. jestem ponadprzeciętnym uczniem, z zespołem Aspergera, a moje życie to częste wzloty i upadki.
Do stworzenia tego dziennika zainspirował mnie dziennik użytkownika mahuzz, który pokazał mi, że często to co wydaje się niemożliwe, przy odrobinie pracy staje się możliwe. Aktualnie umiem robić strony internetowe, oraz zajmuję się trochę PPA (na którym zarobiłem 10$ Jerk2). Moim celem jest zdobycie 5000$ do ukończenia 3 klasy (aktualnie jestem w 2). Jeśli uda mi się to uczynić oczywiście podniosę poprzeczkę. Czy mi się uda? Jak mi się uda? Co stanie mi na drodze? Tego dowiemy się wkrótce.
Dziękuję za przeczytanie mojego posta i pozdrawiam Smile


RE: Z rowu mariańskiego na mount everest - dazy19 - 08-04-2018 12:41

Powodzenia i wysokich zarobkow Wink


RE: Z rowu mariańskiego na mount everest - hufsmoke - 08-04-2018 21:20

powodzenia, będę czytać Smile


RE: Z rowu mariańskiego na mount everest - mahuzz - 09-04-2018 09:52

Bardzo mi miło i trzymam za Ciebie mooocno kciuki! Pokaż że nie masz wymówek i lecisz z tym, prosto do celu Smile
Cytat:Czy mi się uda?
Ty sam dobrze wiesz! Idea Pozdro


RE: Z rowu mariańskiego na mount everest - Aurok15 - 11-04-2018 15:05

Witajcie.