Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Zarabianie poprzez Facebooka i Instagrama - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Zarabianie poprzez Facebooka i Instagrama (/Temat-Zarabianie-poprzez-Facebooka-i-Instagrama-154665)



Zarabianie poprzez Facebooka i Instagrama - Dareczek13 - 12-02-2018 15:23

Witam! Na wstępie chciałbym się przedstawić. Jestem Darek Jasion i z łatwością możecie mnie znaleźć na Facebooku czy Instagramie. Zajmuję się zarabianiem przez internet od lekko ponad roku czasu przy czym obecnie moje zarobki nie spadają poniżej 10 tys. miesięcznie. Potrzebowałem 9 miesięcy systematycznej pracy na porzucenie etetu, teraz pomagam w tym innym współtworząc na Facebooku grupę szkoleniową z tego zakresu.

Wątek powstaje, bo dzisiaj przypomniałem sobie o tym forum i czasie kiedy miałem 16 lat i zarobiłem pierwszą kasę z neta - wtedy był to upload plików (seriale, filmy itp.). Udało mi się zarobić kilka tys, ale rynek się zmienił, ja nie dostosowałem i tak moja przegoda zerwała się za dobre pare lat.

Rok temu wróciłem i zabrałem się do tego całkiem inaczej i teraz jest to mój biznes.

W tytule poruszam zarabianie na Facebooku czy Instagramie i o ile jest to możliwe na wiele sposobów o tyle nie każdy to rozumie. A mówiąc to mam na myśli prowadzenie skutecznego marketingu na swoich SocialMedia co przekłada się do zainteresowania odbiorców i poparte odpowiednią komunikacją skutkuje np. wprowadzaniem ludzi do swojego biznesu co daje nam już zarobek. Potem uczymy tego dalej dzięki czemu staje się to duplikowalne Wink