Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Stały dochód i wymarzone wakacje co roku! - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabiam.com (/Forum-Zarabiam-com-166)
+--- Dział: Dziennik Pracy (/Forum-Dziennik-Pracy-352)
+--- Wątek: Stały dochód i wymarzone wakacje co roku! (/Temat-Staly-dochod-i-wymarzone-wakacje-co-roku-154624)



Stały dochód i wymarzone wakacje co roku! - Drakix - 10-02-2018 23:56

Cześć Wszystkim Smile To może od początku Smile
Nazywam się Maciej, studiuję obecnie na 1 roku Biznesu Elektronicznego (w sumie kierunek przypadkowy...), pracuje we własnym "małym biznesie". Mam obecnie 21 lat, wynajmuję sam mieszkanie z moją partnerką, jak i również sam się utrzymuję jednakże niestety nie jest to standard życia jaki chciałbym sobie zapewnić. Ciężko jest samemu utrzymywać się w dużym mieście, do tego studiować. Więc czasami połączenie jednego końca z drugim nie jest tak łatwe. A z domu wyleciałem bardzo wcześnie, nie z powodu braku porozumienia się z rodziną. Tylko zawsze chciałem być niezależny od nikogo - co jest moim celem w życiu. A od "dzieciaka" miałem duże popędy do zarabiania pieniędzy.

Moim marzeniem jest stały dochód internetowy, który obecnie wymierzam na kwotę:
- 2000zł/mc - jest to cel do którego obecnie dążę tylko przez pracę w internecie.

Od 6 lat zajmuję się programowaniem, czyli tworzeniem stron internetowych, aplikacji mobilnych. Od ostatniego czasu również zajmuję się social mediami - czyli kampaniami reklamowymi oraz kreatywnym podejściem do promowania strony. Dodatkowo moim hobby jest film oraz fotografia. Na tym też opiera się moja mała działalność Smile

______________ DZIEŃ 1 ______________