Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Kilka pytań o Bitcoinie - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Kilka pytań o Bitcoinie (/Temat-Kilka-pytan-o-Bitcoinie-151955)



Kilka pytań o Bitcoinie - RSX - 31-10-2017 16:11

Witam. Jestem początkujący w kryptowalutach. W tamtym roku trochę poklikałem na jednym faucecie, ale było to tylko przez chwilę.
Mam do was kilka pytań:
1. Czy faucety wymagają konta na jakimś specjalnym portfelu bitcoin czy jest to już kwestia mojego wyboru?
2. Jeżeli będę chciał doładować np. konto Steam bitcoinem, to będę mógł wysłać bitcoiny z różnych portfeli?


RE: Kilka pytań o Bitcoinie - sebau - 02-11-2017 18:19

z tego co sie orientuje to niewazne jaki masz portfel - po prostu podajesz swoj adres portfela gdzie bedziesz chcial miec srodki. Nie wiem jak to z kranikami jest ale tu probelmem moga byc bardzo male kwoty i przelanie tego wszystkiego na jeden adres moze prowizja wyjsc wyzsza niz wplacana kwota .. ale najlepiej popytac już w temacie faucetów


RE: Kilka pytań o Bitcoinie - adamak2k - 02-11-2017 22:54

2. Lepiej jednak z jednego, bo koszty transakcji mogą ci zjeść połowę kwoty.


RE: Kilka pytań o Bitcoinie - kubagrzybowski - 03-11-2017 20:23

Odnośnie punktu 1 to faucety przeważnie korzystają z systemu mikropłatności na FaucetSystem, FaucetHub czy inne tam na przypisany adres naszego portfela trafia satoshi a gdy uzbieramy minimum idzie wypłata


Kilka pytań o Bitcoinie - Artinesse - 01-03-2018 14:33

Wątek został przeniesiony do kosza.
Prawdopodobne przyczyny :