Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Początkujący w temacie zarabiania internetowego - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabiam.com (/Forum-Zarabiam-com-166)
+--- Dział: Dziennik Pracy (/Forum-Dziennik-Pracy-352)
+--- Wątek: Początkujący w temacie zarabiania internetowego (/Temat-Poczatkujacy-w-temacie-zarabiania-internetowego-150494)

Strony: 1 2


Początkujący w temacie zarabiania internetowego - tettmeier - 01-09-2017 11:17

Dzień dobry!

Mam na imię Bartek i jestem kompletnie zielony w zarabianiu ale wiecie co? Postanowiłem zrobić dziennik po to, abyście dawali jakieś rady, coś co wiecie z doświadczenia w zarabianiu i może przydać się młokosom, a Was nie kosztuje. Ja mam 22 lata i forum obserwuję od dawna jednak ogrom wiadomości, haseł, poradników jest dla mnie nie do przeczytania choć staram się. Postanowiłem zacząć bez inwestycji a pieniądze które zarobię, zainwestować w coś. Na razie nie wiem w co ale do czasu gdy zarobię cokolwiek myślę, że uda mi się podjąć jakąś konkretną decyzję. A może skorzystam z Waszych rad? Myślę, że założenie dziennika nawet będąc początkującym motywuje do codziennego zaglądania na forum i działania w celach zarobkowych, w sferze internetu. Na pewno wiele osób z was pomyśli, że zacząłem wczoraj a już tworzę tematy etc. Chcę po prostu zobaczyć jak to wszystko wygląda i rozwijać się z czasem.

Pozdrawiam Was i zachęcam do odwiedzenia tematu.

Jaki mam cel? Cel to zarobienie pierwszej stówki w internecie i podnoszenie sobie poprzeczki coraz wyżej!

Daje swoje reflinki dla kogoś kto ma ochotę po prostu też podziałać a jeszcze tego nie zrobił i chciałby mi pomóc się rozwijać!