Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Pozycja w Google - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Pozycjonowanie (/Forum-Pozycjonowanie-398)
+--- Dział: Pytania i Problemy dotyczące SEO (/Forum-Pytania-i-Problemy-dotyczace-SEO-400)
+--- Wątek: Pozycja w Google (/Temat-Pozycja-w-Google-150061)

Strony: 1 2


Pozycja w Google - Dan14NR - 16-08-2017 15:47

Witam Was
Zabrałem się za projekt stronki. W pozycjonowaniu jestem zielony, ale staram się codziennie uczyć czegoś nowego.
Jakoś przed 10tym (koło 7-8) sierpnia włączyłem indeksację swojej strony w Google, przesłałem sitemapę i stronka jakoś po dwóch dniach została zaindeksowana. Wpisując site:stronka.pl/ wyrzuca mi moją stronkę i jej podstrony. To samo przy wpisaniu adresu bez http:// do przeglądarki, razem z kilkoma stronami, na których zostawiłem backlinki.

Na webpozycja.pl "Pozycja w Alexa: powyżej 1 000 000", nie idzie znaleźć stronki po keywordach. OnPage SEO chyba jest w porządku - audyty mam na poziomie 90%, mam linkowanie wewnętrzne, mam 1.2-3% gęstości KW zależnie od podstrony. Tych z kolei jest niewiele, bo główna + dwie i na razie chyba tyle pozostanie.

Od kilku dni również linkuję stronkę. Raczej nie robię tego na zaspamionych forach - tylko w profilach na niezaspamionych, w miejscach podanych w poradniku vasakiego (sociale, web 2.0). W GWT pokazuje mi tylko 1 backlink, ale raczej się tym nie sugeruję.